Peerland

Περιβάλλον Συγγραφής και Αξιολόγησης Εκπαιδευτικών Σεναρίων που υποστηρίζει το σχεδιασμό και την ομότιμη αξιολόγηση σεναρίων με βάση το πλαίσιο TPACK.

Δημοσίευση (PDF):

Papanikolaou, K., Gouli, E., Makri, K., Sofos, I., Tzelepi, M. A Peer Evaluation tool of Learning Designs, In M. Sharples, K.Verbert, T. Klobucar (Eds.): European conference on Technology Enhanced Learning (EC-TEL) 2016, LNCS 9891, pp. 193–206, 2016. DOI: 10.1007/978-3-319-45153-4_15

Peerland

Inspire

Προσαρμοστικό Εκπαιδευτικό Σύστημα – νεότερη έκδοση του INSPIRE ενισχυμένη με οπτικοποίηση στοιχείων από την αλληλεπίδραση εκπαιδευόμενου/συστήματος, παροχή εργαλείων ομαδοποίησης & επικοινωνίας/συνεργασίας, περιβάλλον συγγραφής εκπαιδευτικού περιεχομένου.

Δημοσίευση (PDF):

  1. Papanikolaou, K. Constructing Interpretative Views of Learners’ Interaction Behavior in an Open Learner Model. IEEE Transactions on Learning Technologies, 2015.
  2. Papanikolaou K.A., Grigoriadou M., Kornilakis H., and Magoulas G.D. Personalising the Interaction in a Web-based Educational Hypermedia System: the case of INSPIRE, User-Modeling and User-Adapted Interaction, 13 (3), 213-267, 2003.
  3. Papanikolaou K.A., Grigoriadou M., Magoulas G.D., and Kornilakis H. Towards New Forms of Knowledge Communication: the Adaptive Dimension of a Web-based Learning Environment, Computers and Education, 39 (4), 333-360, 2002.
Inspire

My Project

Διαδικτυακό εκπαιδευτικό περιβάλλον που υποστηρίζει τους εκπαιδευόμενους στην εκπόνηση συνθετικών εργασιών παρέχοντας ως εκπαιδευτικό υλικό πραγματικές περιπτώσεις.
Δημοσιεύσεις (PDF)

  1. Boubouka, M. and Papanikolaou, K. Alternative assessment methods in technology enhanced project based learning, International Journal of Learning Technology, Vol. 8, No. 3, 2013, pp. 263-296.
  2. Papanikolaou, K. and Boubouka, M. Promoting collaboration in a Project-Based e-Learning context. Journal of Research on Technology in Education (JRTE), 43, 2, 2010, pp. 135–155.
  3. Papanikolaou, K. and Grigoriadou, M. Combining adaptive hypermedia with project and case based learning. International Journal of Educational Multimedia and Hypermedia, 18 (2), 191-220, 2009.
My Project

My Team

Περιβάλλον ομαδοποίησης εκπαιδευόμενων με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους.

Δημοσιεύσεις (PDF)

C

  1. hristodoulopoulos C. and Papanikolaou Κ. (2007). Group Formation Tool in a E-Learning Context. IEEE International Conference on Tools with Artificial Intelligence (ICTAI), October 29-31, Patras, Greece.
  2. Christodoulopoulos C. and Papanikolaou Κ. (2007). Investigation of Group Formation using Low Complexity Algorithms. In: P.Brusilovsky, M. Grigoriadou, K. Papanikolaou (Eds.): proceedings of Workshop on Personalisation in E-Learning Environments at Individual and Group Level, 11th International Conference on User Modeling (UM2007), June 2007, Corfu, Greece.
My Team